Factory outlet Jalan Riau Bandung


fo jalan riau
Bagi yang sedang melancong ke bandung belum lengkap rasanya jika belum melawat factory outlet di jalan Riau , sekarang ini banyak sekali factory outlet di jalan Riau yang boleh memanjakan pelancong yang senang dengan dunia belanja , disini akan ditemui berbagai macam factory outlet diantaranya the secret , heritage , stamp , terminal tas dan masih banyak lagi, 
Tak hanya itu , di jalan Riau ini juga terdapat Factory Outlet The Summit Bandung yang telah berdiri sejak Jun 2011 silam . Dengan sloganny The Highest Level of Lifestyle telah membuat namanya cukup dikenali dikalangan para pecinta dan pengikut mode tanah air . Di Factory Outlet ini , anda boleh memilih barang - barang seperti fesyen lelaki dan wanita , busana anak - anak , aksesori , beg , kasut dan masih banyak lagi . Adapun harganya dijamin sesuai dengan kualiti yang diberikan .




Selain itu , terdapat banyak hotel dan restoran di jalan Riau ini . Kemudahan awam seperti farmasi , ATM , dan rumah sakit juga tersedia . Di sepanjang jalan , anda juga akan mencari pelbagai gerai yang menjual makanan khas Bandung , barang - barang cenderamata , etc .



factory outlet jalan riau

Tiada ulasan:

Catat Ulasan