Factory Outlet Pabrik Badjoe Bandung



fo bandung

 Factory Outlet yang akan di bahas kali ini merupakan salah satu tempat pelancongan belanja yang paling banyak di cari oleh para pelancong . Mengapa ? kerana disini kita boleh mendapatkan barangan - barangan import berjenama dengan harga condong dan murah tentunya .


Ialah Pabrik Bajoe yang merupakan salah satu FO di bandung yang menawarkan aneka barangan branded dengan harga murah . Jiga anda mencari baju / kemeja mahal jenama Executive dengan harga murah ? Maka di Tempat Factory Outlet kilang Baju ini lah semuanya ada . Hal ini kerana Factory Outlet Kilang badjoe Bandung merupakan tempat barang sisa eksport langsung dari kilangnya iaitu Delami yang bersebelahan dengan Lokasi Factory Outlet ini .


factory outlet bandung
factory outlet bandungWalaupun alamat Factory Outlet ini cukup jauh dari pusat - pusat Factory Outlet seperti halnya di FO jalan Riau , tidak menyurutkan banyak pembeli untuk membeli-belah di sini . Adapun Lokasi Alamat Factory Outlet Kilang badjoe Bandung ini berada di Jalan Soekarno Hatta depan Carrefour Kiara Condong Bandung .

Adapun produk yang di jual di Factory Outlet ini bermacam - macam , tetapi yang menjadi tujuan utama adalah kemeja jenama Executive yang di jual sangat murah . Tetapi walaupun murah , harus anda ingat bahawa barang - barang yang ada di FO ini adalah sisa eksport sehingga ada beberapa bahagian yang tidak sempurna , tetapi memang masih layak dan bagus sekali . Kalau ada kurang upaya , hanya cacat sedikit sahaja dan mungkin tidak kelihatan .

Untuk saiz kemeja , kebanyakan saiz besar kerana memang kemeja ini dikhususkan bagi pasaran luar negeri , maka dari itu bagi yang mencari seluar atau kemeja tetapi tidak termasuk nombor yang tepat triknya adalah anda tinggal mengecilkan lagi saja di tukang jahit , toh ongkosnya murah .

Sebagai ilustrasi kemeja asli Executive di kedai - kedai atau mall hanya 500 - 800 ribu rupiah . Tetapi di sini anda boleh mendapatkan dengan harga 80 sd 150rb rupiah saja . Apabila ditambah ongkos jahit total mungkin tidak lebih dari 200rb . Dengan harga 200rb anda boleh mendapatkan kemeja Executive .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan